28
январь
2019
Әдістемелік кеңес
Жамбыл обылысы,Жамбыл ауданы №3 орта мектебінің ғылыми - әдістемелік жұмыстарының 2018-2019 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
Жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту мен оқудың инновациялық әдістерін оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы педагог кадрлардың кәсіби құзіреттілігін арттылу
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Мұғалімдерге оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде,оларды шығармашылық әрекетке баулуда жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы жаңалықтарды ,педагогикалық тәжирбені зерттеп ,жинақтап ,таратыуда ,кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты ғылыми-әдістемелік көмек көрсету.
Міндеті:
Мектептегі әдістемелік қызметтің жұмысын жандандыру.
Оқыту процесін әдістемелік және дидактикалық жағынан қамтамасыз ету.
Мұғалімдерге оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін үйрете отырып кәсіби деңгейін арттыру.
ХХІ ғасырда қалай оқыту керек және оқушыларға нені оқыту керетігін білетін ,сындарлы оқыту теориясы негізін басшылыққа алатын шығармашыл ұстаз қалыптастыру.
Сындарлы оқыту бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту,сабақта қолданудың тиімді жолдарын меңгерту,тәжірбиеге енгізу.
Оқыту процесін бағалаудың критерийлерін түзу.
Әр пән бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жыл бойғы жалпы жұмысының нәтижесін анықтап зерттеу мақсатында диагностикаллық карталар жасау,/рейтинг/
Ұстаздардың педагогикалық ,шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру,оқытумен тәрбиелеудің жаңа технологияларын жинақтап және насихаттап,оларды мұғалімдердің меңгерулеріне көмектесу.
Мұғалімдер мен оқушылардың арасында педагогикалық-психологиялық зерттеулер жүргізу.
Озат ұстаздардың іс-тәжирбелерін жинақтап ,семинарлар,коучингтер,конференциялар,педагогикалық оқулар,тренинг-сабақтар,әдістемелік күндер өткізу.
Әдістемелік кабинетте газеттер.буклеттер, және бұрыштар жасау.
Әдістемелік басылымдарға түгел жазылу.
Педагогикалық кеңеспен директор жанындағы мәжіліс шешімдерін жүзеге асыру және келесі кеңес пен мәжіліске дайындық жүргізу.
Жеке пән әдістемелік бірлістіктердің шығармашылық есептерін тыңдау.
Диагностика және тест арқылы білім нәтижесін ,сапасын қортындылау.
Мұғалімдердің теориялық деңгейін анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде бақылауға алу.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді,оқушылардың оқуға деген қызғушылықтары оянады.
Iesson Study сабақтарын өту арқылы оқушыны зерттейді.
Семинарлар ,коучингтер арқылы өз праблемаларын өздері шешіп ,кәсіби шеберлігі артады,сыни ойлап,сындарлыққа жол ашады.
Мұғалімдердің де ,оқушылардың да метатанымдық қабілеттері артады.
Мектептегіалған білімдерін өмірде қолдана алатын құзіретті,шығармашыл жеке тұлға қалыптасады.
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
Жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту мен оқудың инновациялық әдістерін оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы педагог кадрлардың кәсіби құзіреттілігін арттылу
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Мұғалімдерге оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде,оларды шығармашылық әрекетке баулуда жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы жаңалықтарды ,педагогикалық тәжирбені зерттеп ,жинақтап ,таратыуда ,кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты ғылыми-әдістемелік көмек көрсету.
Міндеті:
Мектептегі әдістемелік қызметтің жұмысын жандандыру.
Оқыту процесін әдістемелік және дидактикалық жағынан қамтамасыз ету.
Мұғалімдерге оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін үйрете отырып кәсіби деңгейін арттыру.
ХХІ ғасырда қалай оқыту керек және оқушыларға нені оқыту керетігін білетін ,сындарлы оқыту теориясы негізін басшылыққа алатын шығармашыл ұстаз қалыптастыру.
Сындарлы оқыту бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту,сабақта қолданудың тиімді жолдарын меңгерту,тәжірбиеге енгізу.
Оқыту процесін бағалаудың критерийлерін түзу.
Әр пән бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жыл бойғы жалпы жұмысының нәтижесін анықтап зерттеу мақсатында диагностикаллық карталар жасау,/рейтинг/
Ұстаздардың педагогикалық ,шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру,оқытумен тәрбиелеудің жаңа технологияларын жинақтап және насихаттап,оларды мұғалімдердің меңгерулеріне көмектесу.
Мұғалімдер мен оқушылардың арасында педагогикалық-психологиялық зерттеулер жүргізу.
Озат ұстаздардың іс-тәжирбелерін жинақтап ,семинарлар,коучингтер,конференциялар,педагогикалық оқулар,тренинг-сабақтар,әдістемелік күндер өткізу.
Әдістемелік кабинетте газеттер.буклеттер, және бұрыштар жасау.
Әдістемелік басылымдарға түгел жазылу.
Педагогикалық кеңеспен директор жанындағы мәжіліс шешімдерін жүзеге асыру және келесі кеңес пен мәжіліске дайындық жүргізу.
Жеке пән әдістемелік бірлістіктердің шығармашылық есептерін тыңдау.
Диагностика және тест арқылы білім нәтижесін ,сапасын қортындылау.
Мұғалімдердің теориялық деңгейін анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде бақылауға алу.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді,оқушылардың оқуға деген қызғушылықтары оянады.
Iesson Study сабақтарын өту арқылы оқушыны зерттейді.
Семинарлар ,коучингтер арқылы өз праблемаларын өздері шешіп ,кәсіби шеберлігі артады,сыни ойлап,сындарлыққа жол ашады.
Мұғалімдердің де ,оқушылардың да метатанымдық қабілеттері артады.
Мектептегіалған білімдерін өмірде қолдана алатын құзіретті,шығармашыл жеке тұлға қалыптасады.