Оқушыларға - Сш им Октябрь-Жемис http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - Сш им Октябрь-Жемис DataLife Engine #Біз біргеміз Біз үйдеміз http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/259-bz-brgemz-bz-jdemz.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/259-bz-brgemz-bz-jdemz.html




№3 орта мектебінің Ұланбасшысы Омаров Тыныс  және Жас ұлан", "Жас Қыран" ұйымының мүшелері, #Біз біргеміз Біз үйдеміз хэштегін жалғастыра отырып, барлық оқушыларға еліміздегі төтенше жағдайға , өзіміздің өмір қауіпсіздігімізге байланысты үйде болуға ,кітап оқып, онлайн байқауларға қатысып, уақытты босқа өткізбеуге шақырады.
 Осы қиын кезеңде біздің көмегіміз-үйде болу!]]>





№3 орта мектебінің Ұланбасшысы Омаров Тыныс  және Жас ұлан", "Жас Қыран" ұйымының мүшелері, #Біз біргеміз Біз үйдеміз хэштегін жалғастыра отырып, барлық оқушыларға еліміздегі төтенше жағдайға , өзіміздің өмір қауіпсіздігімізге байланысты үйде болуға ,кітап оқып, онлайн байқауларға қатысып, уақытты босқа өткізбеуге шақырады.
 Осы қиын кезеңде біздің көмегіміз-үйде болу!]]>
admin Wed, 01 Apr 2020 12:23:20 +0600
«Бала ғашық» атты кино http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/250-bala-ashy-atty-kino.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/250-bala-ashy-atty-kino.html 2.03.2020ж.күні «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» және «Ұлы даланың жеті қыры»мақалалары аясында келешек ұрпақты туған елін,жерін сүюге баулу,үлкенді сыйлауға,патриоттыққа тәрбиелеу мақсатында облыстық кино орталығының ұйымдастыруымен «Бала ғашық» атты кино көрсетілді.


]]>
2.03.2020ж.күні «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» және «Ұлы даланың жеті қыры»мақалалары аясында келешек ұрпақты туған елін,жерін сүюге баулу,үлкенді сыйлауға,патриоттыққа тәрбиелеу мақсатында облыстық кино орталығының ұйымдастыруымен «Бала ғашық» атты кино көрсетілді.


]]>
admin Mon, 02 Mar 2020 12:54:07 +0600
Оқшылар жетістігі http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/139-oshylar-zhetstg.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/139-oshylar-zhetstg.html


]]>


]]>
admin Thu, 14 Feb 2019 21:07:10 +0600
Қамқоршылық кеңес отырысы http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/127-amorshyly-kees.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/127-amorshyly-kees.html Қатысқаны-8
Себептісі-1
Келесі жылға қамқоршылық кеңеске қайта сайлауға ұсыныс айтылды.
Қамқоршылық кеңес отырысы
Қамқоршылық кеңес отырысы
]]>
Қатысқаны-8
Себептісі-1
Келесі жылға қамқоршылық кеңеске қайта сайлауға ұсыныс айтылды.
Қамқоршылық кеңес отырысы
Қамқоршылық кеңес отырысы
]]>
admin Wed, 30 Jan 2019 06:27:46 +0600
Сабақ кестесі http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/126-saba-kestes.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/126-saba-kestes.html
Сабақ кестесі
]]>

Сабақ кестесі
]]>
admin Tue, 29 Jan 2019 04:05:29 +0600
Әдістемелік кеңес http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/124-dstemelk-kees.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/124-dstemelk-kees.html Әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
Жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту мен оқудың инновациялық әдістерін оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы педагог кадрлардың кәсіби құзіреттілігін арттылу
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Мұғалімдерге оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде,оларды шығармашылық әрекетке баулуда жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы жаңалықтарды ,педагогикалық тәжирбені зерттеп ,жинақтап ,таратыуда ,кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты ғылыми-әдістемелік көмек көрсету.
Міндеті:
Мектептегі әдістемелік қызметтің жұмысын жандандыру.
Оқыту процесін әдістемелік және дидактикалық жағынан қамтамасыз ету.
Мұғалімдерге оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін үйрете отырып кәсіби деңгейін арттыру.
ХХІ ғасырда қалай оқыту керек және оқушыларға нені оқыту керетігін білетін ,сындарлы оқыту теориясы негізін басшылыққа алатын шығармашыл ұстаз қалыптастыру.
Сындарлы оқыту бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту,сабақта қолданудың тиімді жолдарын меңгерту,тәжірбиеге енгізу.
Оқыту процесін бағалаудың критерийлерін түзу.
Әр пән бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жыл бойғы жалпы жұмысының нәтижесін анықтап зерттеу мақсатында диагностикаллық карталар жасау,/рейтинг/
Ұстаздардың педагогикалық ,шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру,оқытумен тәрбиелеудің жаңа технологияларын жинақтап және насихаттап,оларды мұғалімдердің меңгерулеріне көмектесу.
Мұғалімдер мен оқушылардың арасында педагогикалық-психологиялық зерттеулер жүргізу.
Озат ұстаздардың іс-тәжирбелерін жинақтап ,семинарлар,коучингтер,конференциялар,педагогикалық оқулар,тренинг-сабақтар,әдістемелік күндер өткізу.
Әдістемелік кабинетте газеттер.буклеттер, және бұрыштар жасау.
Әдістемелік басылымдарға түгел жазылу.
Педагогикалық кеңеспен директор жанындағы мәжіліс шешімдерін жүзеге асыру және келесі кеңес пен мәжіліске дайындық жүргізу.
Жеке пән әдістемелік бірлістіктердің шығармашылық есептерін тыңдау.
Диагностика және тест арқылы білім нәтижесін ,сапасын қортындылау.
Мұғалімдердің теориялық деңгейін анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде бақылауға алу.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді,оқушылардың оқуға деген қызғушылықтары оянады.
Iesson Study сабақтарын өту арқылы оқушыны зерттейді.
Семинарлар ,коучингтер арқылы өз праблемаларын өздері шешіп ,кәсіби шеберлігі артады,сыни ойлап,сындарлыққа жол ашады.
Мұғалімдердің де ,оқушылардың да метатанымдық қабілеттері артады.
Мектептегіалған білімдерін өмірде қолдана алатын құзіретті,шығармашыл жеке тұлға қалыптасады.
]]>
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы:
Жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту мен оқудың инновациялық әдістерін оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы педагог кадрлардың кәсіби құзіреттілігін арттылу
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Мұғалімдерге оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде,оларды шығармашылық әрекетке баулуда жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы жаңалықтарды ,педагогикалық тәжирбені зерттеп ,жинақтап ,таратыуда ,кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты ғылыми-әдістемелік көмек көрсету.
Міндеті:
Мектептегі әдістемелік қызметтің жұмысын жандандыру.
Оқыту процесін әдістемелік және дидактикалық жағынан қамтамасыз ету.
Мұғалімдерге оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін үйрете отырып кәсіби деңгейін арттыру.
ХХІ ғасырда қалай оқыту керек және оқушыларға нені оқыту керетігін білетін ,сындарлы оқыту теориясы негізін басшылыққа алатын шығармашыл ұстаз қалыптастыру.
Сындарлы оқыту бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту,сабақта қолданудың тиімді жолдарын меңгерту,тәжірбиеге енгізу.
Оқыту процесін бағалаудың критерийлерін түзу.
Әр пән бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жыл бойғы жалпы жұмысының нәтижесін анықтап зерттеу мақсатында диагностикаллық карталар жасау,/рейтинг/
Ұстаздардың педагогикалық ,шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру,оқытумен тәрбиелеудің жаңа технологияларын жинақтап және насихаттап,оларды мұғалімдердің меңгерулеріне көмектесу.
Мұғалімдер мен оқушылардың арасында педагогикалық-психологиялық зерттеулер жүргізу.
Озат ұстаздардың іс-тәжирбелерін жинақтап ,семинарлар,коучингтер,конференциялар,педагогикалық оқулар,тренинг-сабақтар,әдістемелік күндер өткізу.
Әдістемелік кабинетте газеттер.буклеттер, және бұрыштар жасау.
Әдістемелік басылымдарға түгел жазылу.
Педагогикалық кеңеспен директор жанындағы мәжіліс шешімдерін жүзеге асыру және келесі кеңес пен мәжіліске дайындық жүргізу.
Жеке пән әдістемелік бірлістіктердің шығармашылық есептерін тыңдау.
Диагностика және тест арқылы білім нәтижесін ,сапасын қортындылау.
Мұғалімдердің теориялық деңгейін анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде анықтау мақсатында оларды тестілеуден өткізу.
Оқыту сапасын барлық деңгейде бақылауға алу.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді,оқушылардың оқуға деген қызғушылықтары оянады.
Iesson Study сабақтарын өту арқылы оқушыны зерттейді.
Семинарлар ,коучингтер арқылы өз праблемаларын өздері шешіп ,кәсіби шеберлігі артады,сыни ойлап,сындарлыққа жол ашады.
Мұғалімдердің де ,оқушылардың да метатанымдық қабілеттері артады.
Мектептегіалған білімдерін өмірде қолдана алатын құзіретті,шығармашыл жеке тұлға қалыптасады.
]]>
admin Mon, 28 Jan 2019 06:01:20 +0600
"ҰБТ туралы "-ҰБТ тапсырғані оқушылар туралы мәлімет http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/120-bt-turaly-bt-tapsyran-oushylar-men-grant-iegerler-turaly-mlmet-salynan.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/120-bt-turaly-bt-tapsyran-oushylar-men-grant-iegerler-turaly-mlmet-salynan.html ҰБТ-ға 8 оқушы толық қатысты.Қатысу пайызы 100 пайыз.Мектеп бойынша жалпы орташа балы-89,57. Үздік аттестат пен "Алтын белгіге"үміткерлер болған жоқ.
1 оқушы шығармашылық емтихан тапсырды.
ҰБТ бойынша оқушылардың жинаған балдарынан  ақпарат.
Алынған мерзімі      :21.06.2018ж.
1.Айдаров Нурислам 102 балл
2.Дулат Диана 101 балл
3.Оралбеков Бағдат 121 балл
4.Садуақасов Арнат  121 балл
5.Шаршенбекова Айжан 52 балл
6.Тұрысбеков Нұрби      73 балл
7.Шапазіл Жансауле      57 балл
8.Оралбеков Дәулет       27 балл /шығармашылық емтихан-1
]]>
ҰБТ-ға 8 оқушы толық қатысты.Қатысу пайызы 100 пайыз.Мектеп бойынша жалпы орташа балы-89,57. Үздік аттестат пен "Алтын белгіге"үміткерлер болған жоқ.
1 оқушы шығармашылық емтихан тапсырды.
ҰБТ бойынша оқушылардың жинаған балдарынан  ақпарат.
Алынған мерзімі      :21.06.2018ж.
1.Айдаров Нурислам 102 балл
2.Дулат Диана 101 балл
3.Оралбеков Бағдат 121 балл
4.Садуақасов Арнат  121 балл
5.Шаршенбекова Айжан 52 балл
6.Тұрысбеков Нұрби      73 балл
7.Шапазіл Жансауле      57 балл
8.Оралбеков Дәулет       27 балл /шығармашылық емтихан-1
]]>
admin Mon, 28 Jan 2019 04:12:06 +0600
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/bt/115-memlekettk-yzmet-krsetu-standarty.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/bt/115-memlekettk-yzmet-krsetu-standarty.html Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы "25"желтоқсандағы
№650 бұйрығына
6-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 сәуірдегі
№198 бұйрығына
6-қосымша
"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну "мемлекеттік  көрсетілетін қызмет стандарты.

"Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3)тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1.Қоса беріліп отырған :
1)"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау "мемлекеттік көрсетілген қызмет стандарты;
2)"Бастауыш ,негізгі орта жалпы орта білім берудің ,жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
3)"Бастауыш ,негізгі орта ,жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау "мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
4)Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты;
]]>
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы "25"желтоқсандағы
№650 бұйрығына
6-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 сәуірдегі
№198 бұйрығына
6-қосымша
"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну "мемлекеттік  көрсетілетін қызмет стандарты.

"Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3)тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1.Қоса беріліп отырған :
1)"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау "мемлекеттік көрсетілген қызмет стандарты;
2)"Бастауыш ,негізгі орта жалпы орта білім берудің ,жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
3)"Бастауыш ,негізгі орта ,жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау "мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
4)Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты;
]]>
admin Sat, 05 Jan 2019 04:17:06 +0600
Құрметті ата-аналар ! http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/bt/109-rmett-ata-analar-.html http://shokai-orktyabr.mektebi.kz/oushylara/bt/109-rmett-ata-analar-.html admin Fri, 14 Dec 2018 22:56:10 +0600